On-site support
XTRN-CARE begrijpt de groeiende uitdagingen waarmee organisaties worden geconfronteerd bij het leveren van zowel kwalitatief als kwantitatief hoogwaardige IT-diensten. Het tekort aan gekwalificeerd IT-personeel en andere prioriteiten vormen aanzienlijke obstakels in een sector waar IT een cruciale rol speelt.
Bij XTRN-CARE kunnen we helpen. Onze ervaren supportdeskmedewerkers, ingezet op locatie, ondersteunen de IT-medewerkers en/of de IT-afdelingen van uw organisatie.Wij vinden communicatie erg belangrijk, onze supportdeskmedewerkers spreken uw taal en kunnen zaken op een begrijpbare manier uitleggen.
Onze supportdesk medewerkers beschikken over de nodige kennis en expertise om snel en efficiënt problemen op te lossen of door te verwijzen naar onze experts op kantoor. Ze kunnen assisteren bij software-installatie, storingen oplossen en algemene IT-ondersteuning bieden, inclusief werken met onder andereTopdesk, Modern Workplace en Bart en Lisa.
Doordat onze XTRN-CARE supportdesk medewerkers ter plaatse zijn, is de communicatie snel en transparant, wat naadloze samenwerking mogelijk maakt. We stemmen af op de specifieke uitdagingen van uw organisatie, zodat we samen de juiste oplossingen kunnen vinden.
In het kort kunnen organisaties bij XTRN-CARE terecht voor ervaren supportdesk medewerkers die ter plaatse ondersteuning bieden. Zo profiteren ze van hoogwaardige IT-ondersteuning en een efficiënte samenwerking. Ons doel is om de juiste oplossing te vinden, zodat uw medewerkers zich kunnen concentreren op hun kerntaken.